mandag 6. desember 2010

Julevarene har fått ben å gå på;)

Først av alt vil jeg TAKKE alle de flotte kundene jeg har hatt så langt! Så mange hyggelige, pratsomme og fornøyde kunder:) 
Skal si julevarene har fått ben å gå på. Jeg er overveldet! Så moro å se at det falt i smak, ville vært synd om det bare var jeg som likte det.. 
Det har forsvunnet mye lys, julete, adventste, julekaffe, julekuler, julefigurer....
Butikken er ikke tom enda, så har du ikke fått vært innom er du hjertelig VELKOMMEN!

Åpningstider resten av uken:
Tirsdag: stengt
Onsdag: 11-16
Torsdag: 17-20
Fredag: 11-16
Lørdag: 11-14

Jeg er allerde igang med å bestille nye varer for å fylle på (ikke mer julevarer desverre pga leveringstid), og noen nye leverandører blir vurdert under lupen:) Mye spennende i vente altså!

God natt til deg og dine!
Drømmeverden


1 kommentar:

  1. Så moro at det er full fres i butikken din!! Ikke rart da, så mye flott som du har og så koselig som det ser ut!! Ønsker deg en flott dag! Klem fra meg

    SvarSlett