fredag 28. januar 2011

Reisebrev fra gave- og interiørmessen:)

Hei og hopp!

Da er 1.dag på messen unnagjort og jeg er klar for dag 2:)
Veldig mye fint i år også, så det er vanskelig å skulle begrense seg. Hadde jeg bare hatt et større fjøs!
Av det som er bestilt hittil kan nevnes duftlys i flere varianter, tekstiler i vår/sommer farger, Greengate kopper og kar i flere mønster og farger, samt tekstiler til, mer lys servietter og bordpynt... og mye mye mer!

Tekstilene over er bestilt! Elsker den sarte rosa med blomster:)

Da får jeg løpe:) Ny leverandør er også i sikte..

HUSK!
Åpet idag fredag: 12-15
Lørdag: 11-14


2 kommentarer:

  1. Nei nå gleder jeg meg til å titte innom... jeg har jo ENDA ikke fått rotet meg innom. Helt ubegripelig dårlig av meg... siden jeg kjører forbi minst 3 ganger i uka! ha ha...

    spørsmål. Jeg trenger å erstatte en greengate kopp i samlingen min. Den røde (blomstermønster). Har du denne inne? Den er nemlig ikke avbildet i nye katalogen... huff og huff!

    SvarSlett
  2. HEI!
    Ja nå må du komme deg innom:)

    Da spørs dt ikke om den er ute av kolleksjonen. Jeg har rødprikkete, og får inn rød blomstrete om e ukes tid. Kan være den matcher?

    SvarSlett