lørdag 7. mai 2011

Lyseblått!

Masse nye varer er pakket ut i gårdsbutikken!
Herlig med våren som har kommet, nesten så man kan kalle det sommer:)
Populære muggen er kommet i lyseblått med matchende skål og kjøkkenhåndkle.
Deilig når det våres både ute og inne!
I butikken finnes tekstiler, servise, lys, servietter, og stæsj i bl.a lyseblått.
Påfyll av Greengate servise i lyseblått med prikker eller blomster er kommet!
Nydelige tekstiler i lyserosa, lyseblått og rødt kommer også inn. Grytekluter, kjøkkenhåndkler, duker, og stoffhetter. Putetrekk som matcher serien har vi allerede.

Koselige bokser, kun 189,- for alle 3!
Her er jeg i gang med å lage "hagebutikk" i fjøsgangen, måtte utvide litt når så mye varer ankom! 
Masse flott til uterommet:)

Åpent idag kl.11-14
VELKOMMEN!

Åpningstidene for neste uke ser du på siden her. (vanlige åpningstider)

GOd HeLg!

2 kommentarer:

  1. Såå mye fint!
    Nå ser jeg av kartet her at butikken din ikke ligger så alt for langt unna Hønefoss,
    kanskje det blir en tur dit i sommer?
    Det hadde vært spennende...

    SvarSlett
  2. hei :))
    tusen takk for koselig besøk inne hos meg :))
    ..jeg kunne godt tenkt meg å ha åpent mandager,men er alene i butikken og kan ikke jobbe 6 dager i uka..har mann og 4 barn som også gjerne vil se litt av meg ;))
    håper å kunne ansette noen snart så jeg kan ha åpent mandager også ;))
    ønsker deg lykke til med butikken din..ser du har masse flotte varer!!!
    klem Anne♥

    SvarSlett